Duben 2011

Tomb Raider Reborn předprodej v JRC

27. dubna 2011 v 12:17 | .:Lagy Croft:. |  Novinky
Takže nová Lara bude již tento rok. Já jsem tajně doufala že tomu tak bude moc se na tento díl těším a doufám že pro mě nebude takovým zklamáním jak LC GOL.
Vyjít by měla někdy v červnu 2011 což už není tak moc daleko :D
Ceny:
Pro XBOX 1 399,- Kč
pro PlayStation 3 - 1 399,- Kč
pro PC 1 199,- Kč

Máme se na co těšit :)

objednávat můžete tady: http://www.jrc.cz/hledani?hltxt=tomb+raider&x=0&y=0



Lara croft - 6.díl

16. dubna 2011 v 13:47 | Ancee |  Komiks od Ancee
ÁÁÁleluuuuujaaaa :D :D
Takže zde máte další dílek :P :)








Problém..

14. dubna 2011 v 16:39 | Ancee |  naše bláboly
Mám tu problém..

Jak jsem říkala v uterý, měl být komiks už včera.. Slib jsem splnila ale vyskitl se problém.. Proč není komiks na blogu? protože ty obrázky blbou ! včera nešli zobrazit, dneska je zas problém s přihlašováním.

Já se rozhodla že třeba dneska ty obrázky konečně sem dám a že to bude fungovat.. Takžd ádávám ty obrázky s komiksem a najednou když chci přisdat další obrázek tak.. Jsem odhlášená... Tak jako já chytrá (samozřejmě :D ) určitě dám pryč "vložení obrázku " a uložím si do paměti ty obrázky komiksu co zatm mám a jdu to zkusit znova.. Takže zase.. dávám tam další obrázky a zase mě to odhlásilo !!!

Rozdělanej komiks je uložen na mém blogu, protože ten mě aspon nechal tam něco dát :D .. Komiks na míém blogu (alliacs-blog.blog.cz) samo že neuvidítě, je v rozepsanejch :D

Takže to jdu zase zkusit.. Držte palce :)

PS: TYVOLÉÉÉ já dakla pryč prohlížeč!! aspon že je zapnuté auto ukládánííí :)


Tomb Raider 9 souhrnné informace

11. dubna 2011 v 22:05 | Ancee |  Novinky
Devátý díl série Tomb Raider má svá první odhalení. Herní časopis Game Informer zveřejnil desetistránkový speciál plný informací o restartu série Tomb Raider. Nový díl bude mít čistý název "Tomb Raider" bez podnapisu, protože podle Crystal Dynamics značí první díl zcela nové série, při kterém máme zcela zapomenout na to, co jsme doposud o Laře Croft věděli. Celý její příběh začne od začátku, celá hra dostane novou podobu a styl.

Nejnovější informace o Tomb Raider 9

  • "No horses." pípnul Karl Stewart. Lara si tedy na ničem nezajezdí. Původně se hodně spekulovalo o koních.
  • Keeley Hawes (Legend, Anniversary, Underworld, GoL) už nebude dabovat Laru Croft. Začátkem roku 2011 probíhají konkurzy na novou dabérku.
Lara Croft Reborn

Zatím zveřejněné informace o Tomb Raider 9 v bodech

  • Lara bude mít 21 let
  • Nejde pouze o restart příběhů s Larou, ale o zcela novou řadu her s názvemTomb Raider, které již nebude mít "reálnou" představitelku (modelku), jako měly doposud
  • Ve hře se mají objevit realisticky vypadající brutální smrti jako probodnutí hrudníku nebo zavalení balvanem, který ji zachytí nohu v pasti a další rozdrtí hlavu
  • Crystal Dynamics prozatím dělají se seznamem arzenálu tajnosti, ale podle konceptů to vypadá na pistoli, brokovnici a luk
  • Zaměřování nepřátel již nebude automatické, ale zcela v našich rukou
  • Darrell Gallagher z CD slibuje, že celý ostrov bude působit realisticky a volně, protože načítání mezi sekvencemi bude probíhat dříve, aby jej hráč vůbec nezaznamenal. Doslova bude moci Lara jít kamkoli, kam vidí
  • Lara ve hře nebude pouze prožívat své neštěstí emocionálně, ale během celé hry vyloženě "vyroste" v silného přeživšího se vším všudy
  • Na ostrově budou místa, kempy, kde lze kombinovat nalezené předměty a vytvářet nové, které vylepší Lařiné dovednosti. Také tato místa budou sloužit k rychlé "přepravě" do jiného kempu, aby se hráč nemusel příliš častokrát potloukat stejnými lokacemi. Stejně tak i Lařiné fyzické možnosti se budou vyvíjet, čímž se dostane do lokací, kam se fyzicky dříve dostat nemohla. Nakonec by měla mít zpřístupněný celý ostrov
  • Jedním z úkolů ve hře bude také obstarat si jídlo a vodu
  • Na ostrově Lara potká i lidi, včetně některých členů posádky z vraku.

Dostupné obrázky Tomb Raider 9

Lara Croft Reborn
Lara Croft Reborn

Skeny časopisu Game Informer o Tomb Raideru 9

Loga Tomb Raideru 9


Tomb Raider 9 překlad speciálu z GI

11. dubna 2011 v 22:02 | Ancee |  Novinky
Svému nadšení pro starobylost nemohla uniknout. Lara Croft byla už od svých ranných let vychována k tomu, aby dávala přednost minulosti před přítomností díky rodinným exkurzím k archeologickým nalezištím místo tradiční dovolené. Tato záměrně vymyšlená výchova na Laru zapůsobila a ta se zamilovala do odkrývání neznáma a rozuzlení záhad.
Zatímco láska k starobylým věcem v Laře rostla zcela přirozeně, zjistila, že vybojovat si své jméno ve stínu vlivných rodičů už nebude tak jednoduché. Pochází totiž z bohaté rodiny, ale nechce to dávat na sobě znát. Její jméno ji samo buduje velký respekt, ale touží si jej vybudovat sama. Sní o úctě druhých, ale vybudované vlastní cestou. Proto nečekaně odmítne pozvánku na Cambridge a zapíše se na méně známou univerzitu, aby nabrala opravdové zkušenosti. V této době se zní stala praktická a rozumně uvažující dívka s nohama tak pevně na zemi, jak by rodiče nikdy nechtěli.
Nyní ve 21 letech čerstvě vystudovaná Lara je celá nadšená do získání uznání celého světa - a snad i rodičů. Proto vstoupí na palubu záchranné lodi Endurance kapitána Conrada Rotha, bývalého člena královského námořního komanda, který je známý tím, že pro peníze je ochotný jít za hranici zákona. Všichni společně vyplouvají pátrat po ztracených relikviích blízko pobřeží Japonska. Od tohoto dobrodružství si Lara slibovala konec nezkušené mladice a začátek kariéry s objevem, který změní historii.
Dřív ale, než dorazí k ostrovu, zkříží lodi trasu masivní bouře, která ji zlomí na dvě půlky, a Lara se nepřipravená a opuštěná na moři ztrácí v temnotě. Místo hledání respektu a slávy bude lara hledat hranice lidských možností. A velmi smrtelná Croft musí vydržet emocionální i fyzické trauma, aby přežila.
Kamenná krása
Milujte ji, nebo nenáviďte, koncem devadesátých let jste nemohli Laru Croft ignorovat.Vnadně klenutá počítová hvězda v moři mužských hlavních hrdinů, se svým ikonickým copem a dvěma pistolemi rychle zastínila samotnou hru, která ji dala slávu. Bylo by těžké popírat, že fenomén Lařiné úspěšnosti je z části díky naší projekci jak její přirozenosti a síly, tak sexuálních fantasií. Nepřehlédnutelný obvod pasu a nemožné křivky, zvětšené rty, prodloužené nohy, nebo nepřirozená ohebnost bez námahy. Někteří brali Laru jako inspiraci. Jiní ji odmítali jako ztělesnění šovinismu.
Možná útoky proti její fyzické vybavenosti byly odráženy argumenty o síle osobnosti, ale pozornější prohlídka ukazuje mnohem více než jenom důležité prvky pro osobnost. Lara Croft byla silná, nezávislá, sportovní, inteligentní a pozlátko. Přesto si Lara udržela vášnivé následovníky - ikona, co překročila vlastní chyby. Fanoušků, kteří chtěli být jako Lara Croft, bylo v jistém čase až až.
A jak se stává, Lara nakonec ztratila šťávu. Její hry utrpěly, značka byla oslabena a její nadvláda nakonec zanikla. Crystal Dynamics se podařilo zastavit úpadek s trilogií stabilních vydání, ale dokonce studio přiznalo, že se Lara s postupem času nevyvíjí. Lara se stala prázdnou ideou. Nové vedení se odhodlalo umístit Laru tam, kde nebude potřebovat nedobytné bikiny, aby získala hráčovu pozornost. S průmyslem požadujícím vývoj smysluplných zážitků. V Crystal věděli, že stojí na rozcestí.
Rozhodnutí restartovat Tomb Raider na úrovni příběhu o původu Lary nebyla ani tak volba jako nutnost."Ikonické charaktery, kdy buď byly hrdinové nebo ne, byly samozřejmostí ve dřívější době." říká Timothy Longo Jr. ředitel Crystal Dynamics. "Vyloženě u titulů, které se potřebovali časem vyvíjet. Když jimi nejsou, tak si můžete zvědavě říct 'Selžou?'." Crystal odvážně tvrdí "Musíme udělat něco velkého. Něco jiného."
Jak přesně vytvořit tento restart je už druhá věc. Při bádání po potenciálních cestách, jsme pečlivě prozkoumávali její charakter bez vracejícího se sentimentu. Lařina největší změna byl pád jejího kamenného vzezření. Tato Lařina hroší kůže možná fungovala ve věku povrchní veselé zábavy, ale když bez fyzické námahy či smutku Lara vyřeší překážky, odsuzuje ji to ke stylu bez podstaty. Crystal potřebují novou mladší Laru. Lidskou Laru - takovou, se kterou se hráč může ztotožnit a zajímat se o ni.
"Toto je příběh o přežití. Toto je příběh o původu." pokračuje Longo. "Náš cíl je vzít velice lidskou bytost a vylíčit její charakter, a pak ji nechat se zhroutit než ji znovu stvoříme - dáme ji potřebu přežití, tím nám z toho vyjde úplně pozměněná osoba, někdo, s kým bude hráč svázaný."Crystal Dynamics nechce vytvářet sex symbol nebo ódu na nezávislost, ale zcela nové Lařino zrození v někoho, koho nikdy předtím neviděli.
Zoufalost
Pro vyzrání Lary do kulturně významného hrdiny, úctyhodného člověka, který stáhne na sebe pozornost jednoduše jen tím, že vejde, musí Crystal rozbít její první verzi. "Tahle Lara není stínem její předchůdkyně. Ani tento příběh není předchůdce jejích předchozích dobrodružství. Zatimco ona oplývá inteligencí, silou a krásou neprůstřelné Lary, je ženou sama pro sebe. Tahle Lara nebude nepřemožitelná. Krvácí, má modřiny, chvěje se, křičí, ale posouvá své hranice dopředu. Její stydlivý a chytrý úsměv se může změnit ve výraz bolesti a strachu, ale to je všechno součást postupu.Co Laru nezabije, to ji posílí.
Neokoukaná tvář
Předělání Lary Croft byl stejně obtížný úkol jako přetvoření celé hry. S jejím ikonickým vzhledem tak moc zakořeněným v herní kultuře, byly velmi opatrně rozmýšleny už jen změny v jejím obličeji.
Největší výzvou pro Crystal Dynamics bylo nalezení kompromisu mezi známým a novým, zranitelností a odolností, a hlavně nalezení rovnováhy její inteligence, síly a krásy. "Pro mě každý návrh charakteru začíná otázkou, kdo daná osoba je a co ji motivuje," vysvětluje Brian Norton, senior art director v Crystal Dynamics. "To, co jsme se rozhodli udělat s Larou, nejsou drobné povrchní změny, opravdu pracujeme na celé její osobnosti. Při přepisování životopisu jsme se snažili jej udělat tak věrohodný a vzbuzující empatie, jak jen to bude možné." pokračuje Horton. "Chtěli jsme udělat dívku, která by byla zčásti normální a přesto měla nějaké zvláštní kvality. Něco na způsob, že když se podíváte do jejích očí, na její výraz ve tváři, tak vás bude zajímat, budete se chtít o ni postarat. To byla priorita. Chtěli jsme se do Lary vcítit a sledovat, jak ukáže svou vnitřní sílu, při čemž nám bude jasné, že se brzy stane hrdinkou."
Začali hromadou konceptů, jednoduchých náčrtů, obrysů, artisti přidali další fyzické rysy po pečlivém prostudování všech plánovaných rysů. Udělali ji ikonickou na stejné úrovni, jako byla dřív, nechali ten pro muže zajímavý tvar rtů, rozložení (vzdálenosti) očí, nosu, úst, i typický cop. Všechny tyhle prvky pak jsou na jemné, kulaté tváři, což je změna oproti tradičně tvrdé tváři, se kterou Lara byla doposud známá.
"Věděli jsme, že když ji předěláme do více uvěřitelných tělesných dispozic a proporcí, tak na nás bude veřejnost tlačit zpátky," říká Horton k tématu Lařině obvyklému nereálně vybavenému tělu. "Ale chtěli jsme ji přenést do skutečného světa nohama na zem tak moc, jak jen to půjde"
Další věc, co jsme udělali reálné je Lařin šatník. Dříve bylo Lařiné oblečení a výbava klíčovou součástí prodejnosti. Crystal se chce v procesu restartování Tomb Raideru zaměřit hlavně na funkčnost prádla místo dobře vypadajícího úboru.
"Na této expedici má praktické oblečení - dlouhé pracovní kalhoty i boty a několik vrstev svršků - protože je na lodi mezi lidma, kteří se takto oblékají." vysvětluje Horton. "V konečném výsledku chceme, aby oblečení bylo v dané situaci vhodné a zároveň nadčasové. Nechtěli jsme, aby vypadala příliš módně nebo mimo trendy, ale přesto z ní musí sálat mládí a šlechtičnost."
Co nechali z Lařina známého sexappealu? "Co se týče sexappealu, vždycky děláme charakter podle lidí, co chtějí hru hrát. A část těchto lidí přitahuje k hraní samotná Lara." říká Horton. "Ale my si nechceme hrát s jejich sexualitou, aby hráli pro takový důvod. Příběh a motivace je priorita. Myslím si, že naše verze je přesvědčivá. Lara je sexy tím, že nepodlehne s půvabem své situaci, při čemž ukáže svou křehkost. To už je sexy samo o sobě." Zatímco tento příběh označují CD jako nový Lařin návrat na výslunní, první testy signalizují, že Crystal může narazit kvůli značce Tomb Raider. Lidé sledující testovací skupinu, která měla srovnat novou Laru se starou, zjistili, že místo aby se členové skupiny zajímali o arzenál či křivky nové Lary, většina stávila veškerý čas jenom zíráním na její ostré, hnědé oči.
Přidáno 25. prosince 2010:
Lara po ztroskotání lodi projde tou nejtraumatičtější cestou.
Nicota, která ji zaplavila, se rozplynula se zvukem něčeho těžkého, tiše naříjakícího, taženého přes bláto a kapáním vody. Oddává se temnotě a mlhavým obrazům v místosti téměř beze světla. V takovém stavu Lara přichází k sobě, nedobrovolně odtažena zabijáky, slyšící jen zvuk silně utaženého nepoddajného lana. Probudí se se vzdechem, chvěje se ji brada z přicházející paniky. Zjistí, že je uvězněná uvnitř pytle z plátna, hlavou vzhůru visí bezmocně vysoko nad zemí jeskyně, jen hlava ji trčí ven.

Lara Croft je v tu chvíli obrazně řečeno nahá, nemá žádné nástroje nebo zbraně. Vedle ní se kývá stejně svázáná mrtvola. Strach je teď nejlepší motivace, Lara začíná s pytlem zápasit už pod ovládáním hráče, který nemůže dělat prakticky nic víc než s Larou kývat tam a zpět. "Takhle nemůžu umřít" protestuje Lara téměř hystericky.
Když se pořádně rozhoupe, narazí do visící mrtvoly vedle ní a tím otřesem neúmyslně více osvětlí místnost. Mrtvola nakonec spadne dolů. Tento malý řetězec akcí je způsob, jakým Crystal představují hráči svět fyziky nového Tomb Raideru a principů, které Lara může využít, aby přežila. Zná pravdu - musí oslabit lano. Jestli se ji povede udělat nemyslitelné, tam někde je cesta ven z téhle situace. "Tohle bude bolet" mumlá si pro sebe a houpe se až do mezí svých sil. Nakonec s křikem a bolestí spadne dolů na zem.
Lara Croft už není ztělesněná slušnost. Čekající kamera z perspektivy podlahy napoví nutné plazení. V popředí se zjeví kovový bodec, který se po Lařiném pádu na záda zabodne do jejího boku. Další výkřik zazní z bolestí zkroucených rtů.
Opakující se nářky a mumlání vyzývá hráče, aby pomohl Laře k vytažení bodce z jejího těla. Celý obraz se chvěje jak táhne špičku bodáku z těla a všechny zvuky jsou přehlušeny zběsilým bušením srdce. Po vytažení se postaví a unavená hráči ukáže v jakém je stavu. Zablácené mapy na obličeni, rukou a hrudníku, jen cestičky potu a slz odhalují holou kůži. Jeí vlasy jsou stažené dozadu, ale rozcuchaly se a dlouhé kalhoty jsou promočené a pokryté špínou. Krvavá skvrna jasně ohraničuje místo, kam ji bodec zranil. Dále stojí za povšimnutí na detailu její vizáže, že chybí pistole a tradiční chladný pohled.
"Co?" Lara zakoktá "Co je to za místo?" tlačená vpřed strachem a adrenalinem, hráč naviguje Laru přes koridory jeskyně, hledá cestu ven z této zoufalé situace. Náhle narazí na zavěšenou mrtvolu nad obětním oltářem. Nejděsivější je to, že tělo není mrtvé dlouho, narozdíl od koster společníků posazených mezi artefakty různých civilizací a stáří. "Proboha! Co ti to udělali?" ptá se Lara mrtvého, sotva ze sebe dostává slova od bolesti. Vylekaná zvukem blížících se kroků, zakleje a uvolní ze zdi pochodeň. Nedbaje šelestu letmo prohlédne druhou místnosti. Nyní je ale důležitější přežití. Profesionální kuriozita musí počkat.
Trosky a kusy materiálů ztěžují Laře cestu, hráč z předchozích zkušeností ví, že pochodeň nebude svítit věčně. S vědomím tohoto faktu Lara prochází skrz vodní sprchu a ztrácí plamen. Znovu si rozsvítit může až ve vedlejší místnosti. Lara si klekne, aby mohla prolézt úzký tunel, přitom ji najednou zachytí za odhalenou nohu nějaký muž - jeden z původních obyvatel. Zatímco hráč se snaží ze sevření vyvleknout, záhadný muž se snaží Laru uklidnit. "Přestaňte! Přestaňte s tím! Shhhh!" ozývá se. "Pomoct. Pomoct. Snažím se pomoct!"
Pokud hráč přestane zápasit, muž Laru přišpendlí ostřím k zemi a druhou rukou zavře její mrtvé oči. O těchto nepřátelích nebylo odhaleno mnoho, ale Lara musí být opatrná. Tito nepřátelé jsou prostě bestie. Spolčují se a jsou ztělesněním nepřátelství ostrova.
Přidáno 2. února 2011:
Když se hráč dostane do styku s nepřítelem, Lara unikne malým prostorem ve stěně jeskyně, aby si tak od pronásledovatele udržela odstup. Vyhlídky na pohyb kupředu nejsou o nic lákavější, než potloukání se na místě, takže se Lara musí nyní dostat skrze zatopenou chodbu, aniž by měla cokoliv k dispozici. Se skrčenou hlavou postupuje dál, schraňujíce trochu kyslíku, aby udržela oheň, s každým krokem ztrácí svou stabilitu, kolísá dolů k hladině a po vynoření lapá po dechu. Kamera zde působí filmově - je umístěná za Larou, takže vidíme její panický výraz kdykoliv se ohlédne, aby se ujistila, že není sledována.
Lara se dostává do jeskyně, odkud se ozývají zvuky praskání a kde se jí zjevuje úkol, který představuje základní princip hry, což bychom běžně označili za puzzle. Ale "puzzle" není nejlepší způsob, jak popsat tuto výzvu, každopádně jak již předeslali Crystal Dynamics, i tento mechanizmus lze definovat jako snahu o holé přežití. "Hlavní filozofií pro Tomb Raidera je vzít základní pilíře akční adventury, které hry tohoto žánru stanovily, a nechat je projít filtrem tak, aby vznikla survival akce," vysvětluje hlavní designer Daniel Neuburger. ""Survival" se stává žánrem a má své základní herní prvky, naproti tomu akce je jen o chození a střílení."
Ve výsledku jsou tyto survivalové pasáže méně nucené než-li tradiční hádankové scénáře. Zatímco prostory plné památek zřetelně ukazují, že ostrov oplývá jistou historií, Lařiny kroky naráží na další funkční mechanizmy - nacházení klíčů a zdolávání dveří, které se zavírají po krátkém časovém limitu - to vše ovšem v podstatně menší míře. Lara musí místo toho znovu nalézat vhodná východiska pro přežití v daných situacích.
Toto nepřátelské doupě má však svůj účel - je to přirozené skladiště domorodého haraburdí a použitelných věcí vyplavených na břeh. Pochodeň osvětluje východ z přímořské jeskyně, který však, jak se zdá, je zablokován několika výbušnými barely. Nejrychlejším způsobem, jak uvolnit východ by mohlo být zapálit barely pochodní, kterou Lara třímá v ruce, ale v uzavřeném prostoru by následný výbuch znamenal pro Laru patrně jistou smrt.
Lara má však další možnosti kromě zapálení barelů. "Toto je dynamický svět," pokračuje Neuburger. "Ve hře žijeme podle pravidel reálného světa, byť je tato situace v reálném světě nemyslitelná. Žijeme s ohněm, vodou a gravitací. Lara musí být chytrá, důmyslná a schopná vyřešit tento problém, stejně jako ostatní výzvy, které jsme před ní na cestě k přežití postavili."
Jeskyně je přecpaná věcmi malými i velkými, včetně látek zakrývající bedny. Lara může spálit bedny a utéct mezi barely po následném krátkém odlivu vody, ale také by musela rychle začít zkoumat co dál, když jí voda uhasila pochodeň.
Lara nakonec použije starou rezavou klec k odklizení překážejících předmětů. Mnoha pokusy odhalí, že ji lze použít jako protiváhu - naskládá do ní většinu povalujících se beden a dopraví ji na vrchol hromady výbušných barelů. Velká, ale kontrolovaná exploze ji potom zpřístupní cestu na čerstvý vzduch.
Iluze triumfu však pomine stejně rychle, jako Lařin bezpečný odpal barelů uvnitř jeskyně. Lara, sprintující vstříc světlu, které by mohlo znamenat její spásu, najednou padá do pukliny v napůl zničené cestě a musí se vyškrábat zpět, aby se zachránila. Hráč ovládá Laru během celého tohoto zlého zážitku, kdy musí jednak šplhat nahoru, uhýbat se padajícímu kamení a také hledat vhodné místo k ukrytí.
Aby byl její únik ještě zoufalejší, nesmí dlouho otálet, neboť pronásledovatelé jí chytají za nohy a snaží se jí stáhnout dolů. Bude-li hráč chtít Laře pomoci "vykopat" se ven, musí být velmi opatrný, neboť hrozí zavalení pukliny. Pokud ne, Lara je stáhnuta, spadne a za malou chvilku jí jeden z pronásledovatelů rozbije lebku. Je to velmi šokující moment. Pokud vás to až do této chvíle nenapadlo, tak Tomb Raider se otevřeně hlásí k ratingu M (Mature). Aby se lidé o Laru skutečně báli, nesmí na sobě mít přiléhavý obleček. Musí být lidská. Smrtelná. Následky chyb musí být reálné a nepříjemné.
Po úspěšném zažehnání hrozby se Lara dostane na povrch ještě před zavalením. Její únik z pukliny však neznamená bezpečí. Nyní kamera zabírá velkolepost samotné Lary, která posléze pokračuje pomalými kroky směrem ke skalnímu převisu a my máme možnost vidět vzdouvající se oceán se zničenou lodí, potrhanými plachtami a věcmi roztroušenými všude kolem. Lara se pomalu nadechuje, jakoby chtěla skočit dolů vstříc vodě a ohni.
Přidáno 17. března 2011:
Boj, který osloví
Poslední pilíře nového Tomb Raidera jsou stále zahaleny tajemstvím. Souboje jsou velmi diskutabilním prvkem pro fanoušky této série již od prvního dílu a i v novém díle bude tento faktor otázkou konečného výsledku. Crystal Dynamics slibují tři základní prvky - velmi svěží a svobodné souboje, schopné konkurovat předchozím dílům a hodící se do příběhu.
Největší změnou v soubojových částech bude odstranění zastaralého lock-on systému (tj. automatické zaměřování). "Do soubojů jsme vložili velkou část svého úsilí, nyní na ně klademe mnohem větší důraz, než v předchozích dílech," říká Darrell Gallagher, vedoucí studia Crsytal Dynamics. "Volný systém zaměřování pomůže novému Tomb Raiderovi žánrově konkurovat ostatním dílům, zatímco bude prosazovat i nové prvky."
Crystal Dynamics věří, že nový volný systém zaměřování bude přiživovat dojem syrovosti, brutality a zuřivosti soubojového stylu. S omezenými bojovými schopnostmi bude mít hráč jakousi přednastavenou cestičku, pomocí které bude moci zlepšovat vlastnosti Lary, jakožto člověka bojujícího o přežití.
Kořeny beznaděje mají základ v Lařině neobeznámenosti s násilím. Lara bude často vyděšená a nebude dostatečně vybavená k tomu, aby se s danou situací vypořádala. "Ve svém věku bude příliš mladá na výzvu, která před ní vyvstane a ne každá dívka by byla schopna takto čelit situaci, kdy musí někoho rychle zabít, jen aby sama přežila. Toto není záležitost čistě ze hry. Toto jsou momenty, kdy se tvoří pravý charakter."
Stewart zdůrazňuje, že souboje budou mít velkou závažnost. Pro Laru budou souboje způsobem k přežití, nikoliv sportem. S postupným zlepšováním bude i Lara v soubojích schopnější, zabíjet však pro ni z psychologického hlediska nebude o nic jednodušší. Naproti tomu se hráč bude cítit jistější, jak Lara bude postupně zvládat všechny nástrahy, které na ní na ostrově čekají.
Co se zbraní týká, Crystal Dynamics nejsou příliš konkrétní, ale zatím lze říci, že Laře se dostane do rukou mnoho různých věcí, které se stanou prostředkem k přežití. Lary Croft byla vždy vynalézavá a my věříme, že hranice mezi nástroji, výbavou a zbraněmi bude velmi tenká. Taktéž se spekuluje o tom, že ostrov bude mít velmi rozmanitou historií, která poskytne Laře velmi netradiční arzenál k použití. Lařiny základní koncepty ji vyobrazují zatím s lukem, pistolemi a brokovnicí.
Lara jako trosečník v tom není sama
Ostrov není obydlen pouze nepřáteli. Hrstka přeživších z lodi Endurance ještě stále dýchá. Následuje střih na novou scénu, kde můžeme vidět Laru nedlouho po jejím hrozivém zážitku, ovšem její emocionální a psychická připravenost čelit dalším útrapám není o moc lepší. Lara se vrací k troskám lodě na pobřeží a porozhlíží se kolem svého učitele Canrada Rotha, který byl vážně zraněn a nyní je v bezvědomí. Lara ho ošetřila pomocí všeho, co doposud nashromáždila, jak nejlépe mohla, ale situace se zdála stále zoufalejší.
Roth se vzbudil kousek od vraku přímo do zuřící bouře a pochválil Laru za dobrou práci, kterou odvedla. Poté jemně podotkl, co bylo zřejmé - v nejbližší době se v tomto stavu nikam nedostane. Oba v tichosti pochopili následek této situace. Roth a Lara naplánovali, že se musí dostat do rádiové věže tyčící se nad ostrovem a doufat, že odsud je možném vyslat nouzový signál. Tato povinnost padla tedy výhradně na Laru. Čekalo ji mnoho šplhání a byla takřka neobutá. Nyní měla další důvod být zoufalá.
"Ano, bála jsem se, že to řeknete," přiznala se Lara v úzkostlivém momentu. Rozpačitě odvrátila zrak od Rotha. I přes velkou sílu svého charakteru si Lara začala zvykat, že musí důvěřovat i ostatním lidem. Roth byl důležitou postavou v Lařině procesu sebepoznávání, snažil se jí uklidnit a stále jí připomínal, že ona je z rodu Croftů. Roth dal Laře krvavě rudý cepín s velice ostrou čepelí. "Nemyslím si, že jsem z rodu Croftů," namítala, zatímco přijímala cepín s odhodláním v očích. "Doufejte tedy, že jsem rychlý žák."
V klíčových momentech na cestě do bezpečí získává opět hráč nad Larou kontrolu. Blikající věž v dálce indikuje její cíl. Nyní se hráč, který doprovází Laru průzkumnou a objevnou cestou napříč dynamickým prostředím, kompletně ponořuje do hraní. Prostředky Crystal Dynamics? Eliminovat iluzi.
"Myslím, že hlavním rozdílem mezi touto hrou a starými díly je koncept nenápadného načítání," pokračuje Darrell Gallagher, vedoucí studia Crystal Dynamics. "Je zde iluze svobody, protože po načítání se můžete objevit v úplně jiné lokaci, než jste zamýšleli a to je zcela reálné. Můžete jít doslova kamkoliv a prokousávat se k cíli dle vlastního uvážení, aniž by vás někdo naváděl."
Zatímco otevřený svět není nejlepší způsob, jak popsat nového Tomb Raidera, pak ani o prosté navigaci z bodu A do bodu B to také není. Rozvíjení příběhu a postavy je tím nejpodstatnějším ve hře, takže scriptované momenty nelze neočekávat. Ostrov je přímo vystlaný podněty k prozkoumávání, takže Lara se bude moci s postupem času vrátit a znovu navštívit již prošlé lokace.
Rozvoj postavy je poprvé v sérii her Tomb Raider hmatatelný. Crystal Dnamics stvořili tento proces tak, že postava se nemůže v průběhu příběhu vyvíjet, aniž by se do ní hráč nevcítil. Lara se stane silnější, lepší a efektivnější přeživší s rostoucím množstvím překážek, které překoná. "Bylo velmi důležité nezapůsobit jen na citovou stránku Lary, ale hlavně na citovou stránku hráče, jenž se také stává trosečníkem," říká ředitel sekce pro veřejné mínění Noah Hughes. Jak se příběh rozvíjí, Lara nalézá nové nástroje a výbavu, jenž výrazně rozšiřují její možnosti. Lařina atletická dovednost se také vyvíjí. Některá místa jsou zatím v souvislosti s psychickými bariérami, nebo nedostatečnými možnostmi neprostupná, ale se správnými schopnostmi a výbavou Lara ostrov pokořit dokáže.

HD PS3 balíček Tomb Raider Trilogy srovnávací screenshoty

11. dubna 2011 v 21:59 | Ancee |  Novinky
08.03.2011 - Crystal Dynamics oznámil vydání exclusivního Play Station 3 balíčku Tomb Raider Trilogy 25. března 2011. Balíček bude obsahovat Tomb Raider Legend a Tomb Raider Anniversary v HD kvalitě tak propracované jako Tomb Raider Underworld. Nyní zveřejnil také srovnávací screenshoty.


Tomb Raider Trilogy
Tomb Raider Trilogy
Tomb Raider Trilogy
Tomb Raider Trilogy
Tomb Raider Trilogy
Tomb Raider Trilogy

Tomb Raider 9 vyjde na 15. výročí?

11. dubna 2011 v 21:54 | Ancee |  Novinky
30.03.2011 - Karl Stewart upípnul další nejasné zprávy, tentokrát ohledně velké patnáctky, kterou si máme zapamatovat a nemyslí tím prý 15. dubna. Kdo se má v tom vyznat? :) Fanoušci se domnívají, že velká patnáctka značí 15 let od vydání TR1, čili listopad 2011 (TR1 vyšlo v listopadu 1996). Máme se tedy těšit na vydání Tomb Raider 9 v listopadu?

Poslyš příteli.. Slzy jsou zdravý..

4. dubna 2011 v 21:41 | Ancee |  naše bláboly
Jak dlouho jsem tu nebyla? mm. mmmmmmmm.. To nechci ani vědět.. Já zapoměla na TOmb Raider! Na tenhle blog! na komix! a náhodou vidím na FB.. Lagy... no moment já mám s ní blog! mám na něm lidi které mám ráda! komix který mě baví !! jeeej :(

Lagy moc nemá čas... tajkže tu nebude ani chodit :(((.. ale tenhle blog udržím sama.. Proč? protože chci věřit že se Lagy vráítí i s mimčem který beztajk bgude bloger po mamince :D :D :D

no nic.. očekávejte tu odemě komix at blog oživím. A nadpis? proč je takový? protože právě poslouchám Killaze.. Je supeer raper.. bože užasnééé !! :D :)

Nevím jestli by se to Lagy líbilo.. noo :D aspon vám ukážu :)



Ancee :)